Saturday, January 23, 2010

bangsat

kepandaian kau untuk menilai...

pernah juga ada sifat mahu membezakan tahap layanan terhadap seorang rakan dari seorang manusia bernama lelaki atau perempuan.. dua spesis berbeza.. maka, mereka punyai jenis layanan yang berbeza... tahu tak aku dari spesis seorang perempuan yang begitu bongkak untuk melayan seorang rakan yang berlainan jantina dengan aku... benar, lagipun aku memang tidak hot... keliling kau bagai penuh dengan rakan-rakan tetapi kau tidak pernah lebih-lebih sifat gatal terhadap mereka.. kerana itu juga aku digelar ain yang tidak bernafsu... sebab aku bukan dari kalangan gatal dalam setiap percakapan... tahu atau tidak, lelaki bersifat bagai "aku pantang dengan perempuan, maka aku mesti bercakap dengan perempuan secara lebih-lebih"... kepekaan menjadi seorang yang biasa sahaja tidak selalu ada dalam diri seorang lelaki... menjadi kautan itu milik mereka kerana hukum memang berkata mereka mampu memiliki sehingga empat jenis perempuan dalam hidup mereka... maka, sifat biasa-biasa sahaja itu tidak hebat di mata mereka.. aku mula rasa oh-mengapa-tidak-pilih-untuk-menjadi-bongkak-sahaja-seperti-aku..

mudah!